سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است


همانطور که می‌دانید مبحث انواع مدل‌های چاه مبحثی بسیار مهم در تفسیر داده‌های چاه‌آزمایی می‌باشد و لازمه شناخت نمودارهای چاه‌آزمایی و تحلیل آنها، تسلط کامل به تئوری‌ها و مفاهیم درس ولتست است. همچنین در سال‌های اخیر، توجه طراحان درس ولتست به این مبحث در کنکور ارشد نفت بسیار زیاد شده است و ضروری است که دانشجویان به خوبی این مبحث را مطالعه کنند.

پس از مطالعه چندین رفرنس مهم، جدید و کاربردی در مورد تفسیر داده‌های چاه‌آزمایی، یک فایل آموزشی بسیار کامل و با ظاهری شکیل در مورد "انواع مدل‌های چاه در چاه‌آزمایی" آماده کرده‌ام.

این فایل مباحث مربوط به تمام مدل‌های چاه را پوشش می‌دهد و منبع جامعی برای تفسیر داده‌های چاه‌آزمایی در نرم‌افزار سفیر، داوطلبان کنکور ارشد و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد.


سرفصل‌های این فایل آموزشی:

چاه عمودی با اسکین ثابت

چاه عمودی با اسکین متغیر

شکاف هیدرولیکی با قابلیت هدایت بالا

شکاف هیدرولیکی با قابلیت هدایت پایینگ

چاه با ورودی محدود

چاه‌های افقی

چاه‌های مایل

چاه‌های چندشاخه‌ای



تهیه کننده: صادق سلمانی

تعداد صفحات: 40

فرمت: فایل پی دی اف، رنگی و تایپ شده

سال انتشار: خردادماه 1397


دانلود چند صفحه از فایل آموزشی انواع مدل‌های چاه در چاه‌آزمایی (نسخه دمو)



هزینه فایل آموزشی: 11 هزار تومان




تذکر: در صورت تهیه این فایل آموزشی، کد تخفیف 30 درصدی برای تهیه فایل ویدئویی آموزش نرم‌افزار سفیر برای شما ارسال می‌گردد.


این مطلب را نیز بخوانید: یادگیری کامل و مفهومی درس چاه‌آزمایی
این مطلب را نیز بخوانید: منابع درس چاه‌آزمایی
۰ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۲
صادق سلمانی

پکیج نرم‌افزاری IPM شامل مجموعه نرم‌افزارهای PROSPER ، RESOLVE ، GAP ، MBAL ، REVEAL و PVTP می‌باشد. از این پکیج برای ایجاد مدل یکپارچه تولیدی استفاده می‌شود.

 

 

نرم‌افزار پراسپر برای مطالعه و شبیه‌سازی جریان سیالات در چاه به کار می‌رود و این امکان را فراهم می‌آورد که عملیاتی مانند فرازآوری مصنوعی را نیز طراحی کنیم.

کاربردهای اصلی نرم‌افزار پراسپر در کاتالوگ زیر آورده شده است:

لینک دانلود کاتالوگ نرم‌افزار پراسپر

 

کاربردهای اصلی نرم‌افزار پراسپر در شکل زیر نمایش داده شده است (این لینک را نیز مطالعه کنید):

 

 

مهم نیست که الآن وضعیت بازار نفت خوب است یا نه، کار هست یا نه، دانشگاه خوبی درس می‌خوانید یا یک دانشگاه متوسط رو به پایین، چه شهری زندگی می‌کنید، استادتان چه کسی هست و ...، شما تنها نیاز به یک لپ‌تاپ و اینترنت دارید تا بتوانید امکاناتی که در هر گوشه از این دنیا هست را تجربه کنید.

 

دوره آموزش ویدئویی نرم‌افزار پراسپر این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به مفاهیم مهندسی بهره‌برداری (مانند نمودارهای عملکرد، روش‌های فرازآوری مصنوعی، تکمیل چاه، تطبیق داده‌ها و ...) تسلط بیشتری پیدا کنید و تمام آن‌ها را به صورت عینی در نرم‌افزار مشاهده نمایید.

 

در این دوره آمورشی ابتدا یک فایل ویدئویی 50 دقیقه‌ای برای شما ارسال می‌شود تا به طور کامل با مقدمات نرم‌افزار آشنا شوید و سپس هر سه روز یک بار، یک کیس جدید و کاربردی در نرم‌افزار تمرین می‌شود و فایل ویدئویی آن به ایمیل شما ارسال می‌گردد. وجود وقفه دو یا سه روزه در یادگیری سبب می‌شود که شما چندین روز درگیر نرم‌افزار شوید و به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود بروید و فرصت کافی برای تمرین بیشتر را داشته باشید.

 

این دوره آموزشی یک فرصت مناسب برای یادگیری نرم‌افزار بسیار کاربردی پراسپر با حداقل هزینه می‌باشد که برای دانشجویان گرایش‌های مهندسی مخازن و بهره‌برداری و همچنین افراد شاغل در صنعت بسیار مورد نیاز است.

 

🔸 با تهیه این دوره چه فایل هایی دریافت می‌کنید:

 

1) فایل ویدئویی آموزش مقدمات نرم‌افزار پراسپر (حدود 50 دقیقه)

2) فایل تمرین‌های حل شده در نرم‌افزار

3) پرزنتیشن حدود 80 اسلایدی در مورد آموزش نرم‌افزار پراسپر

4) علاوه بر فایل ویدئویی 50 دقیقه‌ای، هر سه روز یک بار، یک فایل ویدئویی در مورد مثال‌های مختلف مهندسی بهره‌برداری برای شما ارسال می‌شود (6 مثال مختلف و کاربردی)

 

 



هزینه کل فایل‌های ویدئویی: 60 هزار تومان

 

بر روی لینک زیر کلیک کنید و فایل آموزش مقدماتی نرم‌افزار پراسپر به مدت 50 دقیقه را سریعاً دریافت نمایید. فایل بعدی 3 روز دیگر به ایمیل شما ارسال می‌شود.

مدرس: صادق سلمانی

 


۲ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۰۶
صادق سلمانی

قابل توجه دانشجویانی که موضوع پروژه آنها ولتست هست. نرم‌افزار سفیر یکی از بهترین نرم‌افزارهای ولتستی می‌باشد که خودم هم باهاش کار کرده‌ام و بسیار راحته... یه کتاب هم انتشارات ستایش چاپ کرده که اومده این نرم‌افزار رو آموزش داده و این کتاب هم به نظرم خوبه و بسیاری از مطالب رو آموزش داده...

لینک دانود نرم‌افزار آموزش نرم‌افزار سفیر (دوره‌های آموزشی)

لینک سایت انتشارات ستایش (توضیحات بیشتر درباره کتاب)


لینک دانلود فایل ویدئویی نحوه نصب نرم‌افزار سفیر ورژن 4.02


آموزش ویدئویی نرم افزار چاه آزمایی سفیر توسط صادق سلمانی


۳ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۰
صادق سلمانی