سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت


یادگیری همراه با اجرای پروژه

از سال سوم دانشگاه که درس چاه آزمایی را با دکتر رستمی در انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران گذراندم، علاقه من به این درس بوجود آمد. دلیل اصلی علاقه من به مباحث چاه آزمایی این هست که احساس می کنم علم ریاضیات دخالت بیشتری در این مبحث دارد و پشت تمام  تحلیل های آن ریاضیات قرار دارد.

در سال چهارم دانشگاه تنها هدف من از مطالعه برای کنکور ارشد نفت، قبولی در دانشگاه صنعت نفت و گذراندن پروژه کارشناسی ارشد خودم در زمینه چاه آزمایی و زیر نظر دکتر عبدالنبی هاشمی بود که دقیقاً همین اتفاق هم افتاد و من به محض ورود به دانشگاه پروژه خودم را در زمینه چاه آزمایی یکی از مخازن گاز میعانی ایران تعریف کردم.

در سال اول مقطع کارشناسی ارشد با دکتر کرد آشنا شدم و کلاس حل تمرین دانشجویان سال چهارم کارشناسی در دانشکده نفت به من واگذار  شد.

در سال دوم مقطع کارشناسی ارشد به طور کاملا اتفاقی با یکی از مهندسان با تجربه مناطق نفت خیر جنوب (مهندس علی حاجی‌زاده) آشنا شدم و موارد متعدد عملیاتی و نرم افزاری را از ایشان یاد گرفتم. همچنین با همکاری ایشان و دکتر کرد کتابی در زمینه چاه‌آزمایی تألیف نمودیم.

در این چند سال سعی کردم که موارد حداقلی را در علم چاه‌آزمایی یاد بگیرم و من تازه در ابتدای مسیر هستم. برای اینکه بتوانم آموخته‌هایم را به صورت کاملاً عملی و تجربه به کار ببندم، تصمیم گرفتم که با دوستانی که قصد دارند پروژه مقطع کارشناسی، ارشد و یا حتی پروژه‌های مستقل خود را در زمینه چاه‌آزمایی تعریف کنند، همکاری موثر و دوجانبه داشته باشم.

به همین جهت این دوستان می‌توانند با من در تماس باشند و برای تعریف و اجرای پروژه همکاری داشته باشیم و این باعث خوشحالی و پیشرفت من نیز خواهد بود. در طول مسیر اجرای پروژه با یکدیگر همکاری نموده و هر جایی را که بلد نباشم از سایر دوستانم در صنعت نفت کمک خواهم گرفت تا کار اصولی و موثری را انجام دهیم و به پایان برسانیم.


تماس با من برای شروع همکاری:

Salmani.sgh@gmail.com

صادق سلمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی