سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت

وبسایت پرومایزر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ با هدف “بهینه‌سازی تولید و عملکرد چاه (با رویکرد روش‌های هوش مصنوعی)” در میادین ایران ایجاد شده است. در حال حاضر چالش و اولویت اصلی شرکت‌های نفتی ایران، مباحث “چاه محور” می‌باشد تا با صرف زمان کمتر، بازدهی و سود بالاتری را کسب کنند.


همان‌گونه که از نام سایت مشخص است، پروژه پرومایزر خلاصه‌ای از Production Optimizer می‌باشد و تمرکز اصلی من و تیم پرومایزر، مباحث مربوط به بهبود تولید (IOR)، مهندسی بهره‌برداری و بهینه‌سازی عملکرد چاه و فرایندهای تولید با استفاده از روش‌های هوش مصنوعی است. در حال حاضر عمده فعالیت‌های این سایت مرتبط با حوزه‌های زیر می‌باشد و به مرور گسترده‌تر خواهد شد:

  • چاه‌آزمایی
  • فرازآوری مصنوعی (فرازآوری با گاز و پمپ‌ها)
  • آنالیز گره‌ای
  • روش‌های هوش مصنوعی

از رویکردهای اصلی اجرای این پروژه آکادمیک – صنعتی، آنالیز و تفسیر داده‌های صنعتی و ارائه راهکار برای حل چالش‌های احتمالی می‌باشد. در این میان از تخصص افراد صنعتی (مهندسان شرکت ملی نفت ایران)، نیروهای امریه شرکت ملی نفت و دانشجوهای برتر، بهره برده خواهد شد.


بازدید از وبسایت پرومایزر (دپارتمان بهینه‌سازی و مهندسی تولید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی