سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است


این مطلب برای دانشجویان کارشناسی (هر ترمی که هستید)، داوطلبان کنکور ارشد مهندسی نفت و دانشجویان کارشناسی ارشد نوشته شده است.

اول از همه عرض کنم که من در حال حاضر امریه شرکت نفت هستم و در پروژه ازدیاد برداشت از میدان گچساران (دانشگاه صنعت نفت) در حال فعالیت می‌باشم. طبق روال هر ساله، مردادماه دانشگاه تعطیل بوده و من نیز به مرخصی یک ماهه خواهم رفت :)

در این مدت یک ماهه که در اصفهان هستم، قصد دارم آموزش‌های زیر را به صورت خصوصی و یا گروهی به دوستان علاقمند ارائه دهم:


آموزش‌های نرم‌افزاری:

1- آموزش کامل نرم‌افزار چاه‌آزمایی سفیر (این نرم‌افزار مهترین نرم‌افزارِ آنالیز داده‌های چاه‌آزمایی است که بهترین شرکت‌های دنیا از آن استفاده می‌کنند. لازمه یادگیری نرم‌افزار سفیر، گذراندن درس چاه‌آزمایی در مقطع لیسانس می‌باشد)

2- آموزش نرم‌افزار پراسپر (این نرم‌افزار برای مدلسازی چاه و آنالیز گره‌ای به کار می‌رود و اصلی‌ترین نرم‌افزار برای دانشجویان گرایش بهره‌برداری می‌باشد)

3- آموزش نرم‌افزار اکلیپس (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی مخازن نفت و گاز به کار می‌رود و یکی از بنیادی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای رشته مهندسی نفت می‌باشد که یادگیری آن برای تمام دانشجویان رشته نفت الزامی است)

4- آموزش نرم‌افزار PVTi (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی خواص سیالات مخزن استفاده می‌شود و دوستانی که درس خواص سیالات را گذرانده‌اند، یادگیری این نرم‌افزار به شدت به آن‌ها توصیه می‌شود)

5- آموزش نرم‌افزار WinProp (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی خواص سیالات مخزن استفاده می‌شود و دوستانی که درس خواص سیالات را گذرانده‌اند، یادگیری این نرم‌افزار به شدت به آن‌ها توصیه می‌شود)

تذکر: تمام آموزش‌های نرم‌افزاری همراه با بررسی مثال‌های متعدد بوده و در پایان نیز یک پروژه به شما داده می‌شود تا آن را تجزیه‌و‌تحلیل نمایید.

کلاس‌های درسی

1- آموزش دروس ریاضی یک و معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد مهندسی نفت

2- آموزش درس چاه‌آزمایی از صفر تا صد به همراه حل تست‌های کنکور و بررسی نکات جزوات اساتید طراح + حل تمام تمرین‌های این درس با نرم‌افزار سفیر

3- آموزش درس خواص سنگ‌های مخزن

4- آموزش درس مخزن یک

5- آموزش درس خواص سیالات مخزن


در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این کلاس‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم، با ایمیل زیر در ارتباط باشید:

salmani.sgh@gmail.com

آیدی تلگرام صادق سلمانی


در صورتی که هنوز از سایت جدید پرومایزر (Production Optimizer) دیدن نکرده‌اید، حتمی سری به آن بزنید.

۰ نظر ۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۰
صادق سلمانی

سال آخر لیسانس (دقیقا بعد از اینکه کنکور ارشد را دادم - سال 92)، کم‌کم از وبلاگ‌نویسی خوشم آمد. سریع یک وبلاگ برای اشتراک جزوات کنکور ایجاد کردم که آدرس آخرین وبلاگ اینجا هست و چند سال به صورت مستمر آن را آپدیت کردم و به اصلی‌ترین مرجع جزوات و مشاوره کنکور ارشد مهندسی نفت تبدیل شد.

بیش از چهار سال هست که در زمینه مشاوره کنکور ارشد فعالیت می‌کنم و حضور پر رنگی نیز در محیط وب داشته‌ام (سایت کنکور نفت، سایت صادق سلمانی و سایت پرومایزر).

کارشناسی را در دانشگاه تهران بوده‌ام و مهندسی نفت (بدون گرایش) خوانده‌ام. با رتبه 23 کنکور ارشد سال 93، وارد دانشگاه صنعت نفت در گرایش مهندسی مخازن هیدروکربوری شدم. مهرماه 95 از پایان‌نامه فوق‌لیسانسم دفاع و هم‌‌اکنون نیز حدود یک سال هست که امریه شرکت ملی نفت ایران هستم و در پروژه ازدیاد برداشت از میدان گچساران (پروژه واگذار شده به دانشگاه صنعت نفت) مشغول به گذراندن خدمت هستم.

چند سال هست که طرح مشاوره کنکور را از تابستان برگزار می‌کنم ولی امسال متفاوت‌تر خواهد بود. مدل ذهنی من متفاوت‌تر شده است و دیدگاهم نسبت به دانشگاه و درس خواندن و کار کردن و همه چیز تغییر کرده. به طور کامل علائق و مسیرم را یافته‌ام و شکی هم در آن ندارم. دیگر خبر از آن ابهامات و تردیدها و مشورت‌های بسیار با دیگران نیست. همه چیز مثل روز برایم روشن شده.


بزرگ‌ترین کشف این نسل این است که انسان فقط با تغییر نگرش می‌تواند زندگی‌اش را تغییر دهد.
ناپلئون هیل


به جد می‌گویم که اصلا مهم نیست کجا هستید، مهم این هست که چطوری دارید کار می‌کنید. مهم نیست الآن در کجای ایران زندگی می‌کنید، تنها چیز پر اهمیت، داشتن برنامه، انگیزه و هدف منسجم برای رسیدن به خواسته‌هاتون هست.


پیتر دراکر گفته: تاریخ را نه افراد باهوش که افراد باانگیزه می‌سازند.


در این روزهایی که همه حرف از ترامپ و دلار و افزایش قیمت و تحریم می‌زنند، شما به مدت 3 ماه سرتان را مثل کبک در خواسته‌هاتون فرو کنید و هیچ اعتنایی به اخبار و گفته‌های دیگران نداشته باشید، در انتهای تابستان نتایج کار خودتان را با همان منفی‌باف‌ها مقایسه کنید. مطمئناً شگفت‌زده خواهید شد!

با توجه به اینکه بیش از یک سال هست که مشغول فعالیت‌های شخصی خودم هستم، امکان پاسخ‌گویی به ایمیل و پیام‌های دوستان در تلگرام میسر نبوده و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود. این طرح برای برقراری ارتباط با تعداد محدودی از دوستان هست تا بتوانم با تمرکز بیشتری برای آن‌ها وقت بگذارم و جواب سوال‌هایشان را بدهم.

در طرح مشاوره کنکور ارشد نفت (که البته صرفاً کنکوری نیست و در همه زمینه‌های درسی و غیردرسی نیز در کنارتان خواهم بود)، چند موضوع مهم را بررسی می‌کنیم:

1- اهداف و خواسته‌های شما از کنکور و درس خواندن را دقیقاً مشخص می‌کنیم.

2- نقاط قوت و ضعف شما را بررسی می‌کنیم.

3- یکی از مباحث مورد علاقه‌تان را تعیین و برنامه ویژه مهارتی (نرم‌افزاری و کاربردی) برای آن می‌چینیم. با این کار، پس از کنکور ارشد شما دارای یک مهارت ویژه نرم‌افزاری خواهید بود و مزیت رقابتی بزرگی برای شما حساب خواهد شد.

4- طرح‌ریزی برنامه اختصاصی مطالعاتی در تابستان و معرفی منابع مناسب

5- ارتباط مستمر با شما (تلفنی) و ارسال مطالب بسیار کاربردی

6- در صورتی که در زمینه‌های مورد علاقه من دارای مهارت و پشتکار خوبی باشید، امکان انجام کارهای مشترک تحقیقاتی و آموزشی نیز وجود دارد.

تذکر مهم: در طرح مشاوره کنکور ارشد، رفع اشکال درسی وجود ندارد.



اگر سوالی در مورد این طرح دارید از طرق آیدی تلگرامم آن را مطرح کنید: آیدی تلگرام من

مشاور: صادق سلمانی

هزینه ثبت‌نام در طرح مشاوره کنکور ارشد نفت: ماهیانه: 75 هزار تومان (هزینه 3 ماه اول به صورت یکجا دریافت می‌شود)


پرداخت هزینه 3 ماه اول (225 هزار تومان)


پس از ثبت نام در طرح، یک پیام در تلگرام برایم ارسال کنید تا صحبت مفصلی در مورد سوابق تحصیلی و برنامه‌های آینده‌تان داشته باشیم و سپس مطابق با آن‌ شروع به برنامه‌ریزی و اجرای مرحله به مرحله آن‌ها بکنیم.

۰ نظر ۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۱۶
صادق سلمانی