سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت


این مطلب برای دانشجویان کارشناسی (هر ترمی که هستید)، داوطلبان کنکور ارشد مهندسی نفت و دانشجویان کارشناسی ارشد نوشته شده است.

اول از همه عرض کنم که من در حال حاضر امریه شرکت نفت هستم و در پروژه ازدیاد برداشت از میدان گچساران (دانشگاه صنعت نفت) در حال فعالیت می‌باشم. طبق روال هر ساله، مردادماه دانشگاه تعطیل بوده و من نیز به مرخصی یک ماهه خواهم رفت :)

در این مدت یک ماهه که در اصفهان هستم، قصد دارم آموزش‌های زیر را به صورت خصوصی و یا گروهی به دوستان علاقمند ارائه دهم:


آموزش‌های نرم‌افزاری:

1- آموزش کامل نرم‌افزار چاه‌آزمایی سفیر (این نرم‌افزار مهترین نرم‌افزارِ آنالیز داده‌های چاه‌آزمایی است که بهترین شرکت‌های دنیا از آن استفاده می‌کنند. لازمه یادگیری نرم‌افزار سفیر، گذراندن درس چاه‌آزمایی در مقطع لیسانس می‌باشد)

2- آموزش نرم‌افزار پراسپر (این نرم‌افزار برای مدلسازی چاه و آنالیز گره‌ای به کار می‌رود و اصلی‌ترین نرم‌افزار برای دانشجویان گرایش بهره‌برداری می‌باشد)

3- آموزش نرم‌افزار اکلیپس (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی مخازن نفت و گاز به کار می‌رود و یکی از بنیادی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای رشته مهندسی نفت می‌باشد که یادگیری آن برای تمام دانشجویان رشته نفت الزامی است)

4- آموزش نرم‌افزار PVTi (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی خواص سیالات مخزن استفاده می‌شود و دوستانی که درس خواص سیالات را گذرانده‌اند، یادگیری این نرم‌افزار به شدت به آن‌ها توصیه می‌شود)

5- آموزش نرم‌افزار WinProp (این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی خواص سیالات مخزن استفاده می‌شود و دوستانی که درس خواص سیالات را گذرانده‌اند، یادگیری این نرم‌افزار به شدت به آن‌ها توصیه می‌شود)

تذکر: تمام آموزش‌های نرم‌افزاری همراه با بررسی مثال‌های متعدد بوده و در پایان نیز یک پروژه به شما داده می‌شود تا آن را تجزیه‌و‌تحلیل نمایید.

کلاس‌های درسی

1- آموزش دروس ریاضی یک و معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد مهندسی نفت

2- آموزش درس چاه‌آزمایی از صفر تا صد به همراه حل تست‌های کنکور و بررسی نکات جزوات اساتید طراح + حل تمام تمرین‌های این درس با نرم‌افزار سفیر

3- آموزش درس خواص سنگ‌های مخزن

4- آموزش درس مخزن یک

5- آموزش درس خواص سیالات مخزن


در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این کلاس‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم، با ایمیل زیر در ارتباط باشید:

salmani.sgh@gmail.com

آیدی تلگرام صادق سلمانی


در صورتی که هنوز از سایت جدید پرومایزر (Production Optimizer) دیدن نکرده‌اید، حتمی سری به آن بزنید.

۹۷/۰۴/۱۷
صادق سلمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی