سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت

اگر تعدادی از مطالب سایت را مطالعه کنید به سرعت متوجه می‌شوید که تم اصلی آن بیشتر در مورد ولتست، مخازن گاز میعانی، ریاضیات و برخی مباحث بهره‌برداری می‌باشد. 

به نظرم در انبوه سایت‌ها و محتواهایی که این روزها توسط افراد مختلفی تولید می‌شود، بهتر آن است که گوشه‌ای از کار را انتخاب و سپس در همان حوزه به صورت تخصصی به یادگیری بپردازیم. در حال حاضر کار اصلی من مطالعه و یادگیری در زمینه چاه‌آزمایی (ولتست) هست.


برخی از خدمات سایت به شرح زیر هستند:


1- تحلیل داده‌های چاه‌آزمایی:

اگر داده‌های چاه آزمایی یک میدانی را دارید و در تحلیل و تفسیر نمودارهای چاه‌آزمایی آن به مشکل برخورده‌اید، در صورت نیاز می‌توانم به شما کمک کنم. تفسیر داده‌ها را در نرم افزارهای چاه‌آزمایی سفیر و یا فکت انجام می‌دهم و خروجی‌های آن را به صورت یک گزارش کامل در قالب فرمت پی دی اف و همچنین یک فایل ویدئویی به شما تحویل خواهم داد.

برای توضیحات بیشتر این لینک را مطالعه کنید.



2- آموزش نرم‌افزارهای چاه‌آزمایی سفیر (Saphir) و فکت (Fekete) به صورت حضوری یا ویدئویی:

آموزش ویدئویی نرم‌افزار چاه‌آزمایی سفیر در سایت موجود هست (برای توضیحات بیشتر این لینک را بخوانید) و اگر هم بخواهید می‌توانم به صورت حضوری نیز این نرم‌افزار را به صورت کامل و با داده‌های واقعی میادین ایران به شما آموزش دهم.

💎 آموزش‌ها با داده‌های واقعی میادین ایران و به همراه اسلایدهای تهیه شده توسط خودم است. 

🔸ویدئوهای آموزشی ضبط شده و موجود در سایت را نیز در اختیارتان قرار می‌دهم. ولی دقت شود که در کلاس موارد و نمونه‌های خیلی بیشتر و متنوع‌تری را بررسی می‌کنیم تا دید شما نسبت به مسائل بهتر شود. 

💡بر خلاف موسسات، بیشتر زمان را به کار و تحلیل داده‌های واقعی اختصاص می‌دهیم و به هر موردی که رسیدیم، سریعا تئوری‌های مختصری از همان مدل را می‌گویم تا دید بهتری پیدا کنید. 

📚بعد از تمام شدن کلاس‌ها، هر موقع که خواستید می‌توانید پیام دهید و رفع اشکال کنید.

لینک دانلود آموزش ویدئویی نرم‌افزار چاه‌آزمایی سفیر



3- ترجمه مقاله‌های مرتبط با چاه‌آزمایی و مخازن گاز میعانی:

هزینه ترجمه هر صفحه 250 لغتی 6000 تومان می‌باشد. از آنجایی که مقاله‌های زیادی در مورد چاه‌آزمایی و همچنین مخازن گاز میعانی مطالعه کرده‌ام، ترجمه‌ها کیفیت بالایی خواهند داشت.



4- آموزش درس چاه‌آزمایی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و کنکور به صورت حضوری یا ویدئویی:

📌قابل توجه کسانی که قصد دارند درس چاه‌آزمایی را به صورت ویدئویی و در منزل فرا بگیرند.

از آنجایی که اکثر دانشجویان درس چاه‌آزمایی را در ترم هشتم می‌گذرانند و ممکن است فرصت کافی برای مطالعه دقیق این درس برای آن‌ها فراهم نشود، تصمیم گرفتم این درس را به صورت ویدئویی تدریس کنم. 

از مزیت‌های اصلی دوره های ویدئویی آن است که شما در خانه نشسته‌اید و آموزش‌ها را می‌بینید و این باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما می‌شود. کافی است هر موقع که حوصله و وقت دارید لپ تاپ خود را روشن کنید و آموزش‌ها را مشاهده کنید. هر موقع خسته شدید می‌توانید آن‌ها را متوقف کنید و یا هر موقع مطلبی را متوجه نشدید، اندکی تمرکز و جستجو کنید و سپس دوباره ادامه دهید. در ضمن این امکان وجود دارد که شما با حوصله نوت برداری کنید و نکات مهم را در دفتر خودتان بنویسید. سوالات خودتان را هم می‌توانید از من بپرسید. در اسرع وقت و هر موقع که به اینترنت دسترسی پیدا کنم به طور کامل جواب خواهم داد.

با تهیه این دوره آموزشی - ویدئویی، شما دیگر به حضور در کلاس درس دانشگاه نیازی ندارید و می‌توانید بقیه وقت خود را صرف دروس دیگر کنید.

🔸 ان شاءالله در اسراع وقت مباحث دیگر درس ولتست نیز به صورت ویدئویی تدریس خواهد شد.

لینک دانلود ویدئوهایی آموزشی درس چاه آزمایی

اگر هم مایل باشید، می توانیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم. ولی شما در هر مبحثی که اشکال داشته باشید، من می‌توانم یک ویدئو ضبط کنم و آن را برای شما ارسال نمایم تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود.



برای اطلاع از هزینه هر یک از این خدمات، یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید و نوع خدمات دریافتی خود را به صورت کامل توضیح دهید:

salmani.sgh@gmail.com


برای واریز وجه مورد نظر خود از درگاه و یا کد USSD زیر استفاده نمایید:

کد: ‎*788*97*4540#

درگاه پرداخت


تذکر: لطفاً در قسمت توضیحات بنویسید که وجه واریزی مربوط به چه بخشی می‌باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی