سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

ولتست، یادگیری ماشین، پایتون، فرازآوری مصنوعی

سایت شخصی صادق سلمانی

مطالبی که در این سایت نوشته می‌شود به منزله تخصص من در آن‌ها نمی‌باشد، بلکه صرفاً آغازی است در مسیری طولانی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر.

آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۸، ۰۰:۲۳ - محمد
    عالی
  • ۱۴ آذر ۹۷، ۱۸:۰۶ - خ
    عالی
  • ۸ آذر ۹۷، ۲۰:۰۷ - محمد علی
    احسنت

تأثیرگذاری

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ
متن زیر رو از وبلاگ آقای امیر فراهانی کپی کرده ام (البته فقط قسمتی از متن را آورده ام):

"گاهی وقتها فکر می‌کنم که آیا من هم توانسته‌ام تاثیرگذاری مثبتی در جایی که کار و زندگی می‌کنم بذارم؟ و از اون مهمتر اگر این تاثیرگذاری مثبت وجود داشته، آیا ماندگاری هم خواهد داشت؟

از نقطه نظر تاثیر مثبت باید بگم که فکر می‌کنم همیشه سعی کردم  کاری که به من محول شده را خوب انجام بدم و قطعا این مساله حداقل در جایگاه خودش تاثیر مثبتی داشته است. در ارتباط با محیط کار هم این مساله تونسته در پیشرفت شرکتی که توش کار می‌کنم تاثیر گذار باشه. اما اینکه آیا تاثیرگذاری ماندگار بوده یا نه از دو دیدگاه قابل بررسیه: 1- دیدگاه کلان 2- دیدگاه خرد.

از دیدگاه کلان [مملکتی] که نگاه می‌کنی میبینی که متاسفانه اکثر اوقات که داری برای انجام کار محول شده بهت تلاش می‌کنی در نهایت (و شاید از همون ابتدا) چند حالت اتفاق می‌افته (یا افتاده):

1- یا داری سعی میکنی صورت مساله‌ای که از اول غلط طرح شده را درست حل کنی، 

2- یا اینکه داری سعی می‌کنی کاری که در آخر کسی کاری به نتایجش نداره و کار خودش رو می‌کنه رو به بهترین وجه ممکن انجام میدی،

3- یا اینکه داری انرژی‌ات را برای این صرف می‌کنی که کاری رو تو راه درستش بیاندازی و تا سرت رو بر می‌گردونی طرف میره و کار خودش رو می‌کنه و اصلا انگار نه انگار که تو اینهمه انرژی گذاشتی،

4- یا اینکه ....

و به طور خلاصه در بهترین حالت در صورتی که تو در لحظه حضور داشته باشی ممکنه بتونی جلوی برخی اشتباهات (و در برخی موارد فاجعه‌ها) رو بگیری. در غیر اینصورت تمام کارها و تلاشهایی که برای خوب انجام دادن کارها کردی آخرش به زباله دان تاریخ تحویل داده می شه و ماندگاری نمی‌بینی."

نظر خودم: به نظرم ما هم دقیقاً داریم همین مسیرها رو در کشور طی می‌کنیم و همین که در انجام کارمون به یک مشخصات مینیممی برسیم، برامون کفایت میکنه... باید سعی کنیم در انجام کارهامون یک ارزش افزوده ای برای خودمون و جامعه ایجاد کنیم... متن خوبی بود برای تلنگر به خودم!
۹۵/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی